सर सँग हात मिलाउदा

सर सँग हात मिलाउदा ……..

बिद्यार्थी आन्दोलनले गर्दा हाम्रो बिभाग बन्द थियो । आज छलफल गर्ने भनेर बोलाएको हुँदा हामी सबै बिभागको अगाडि भेला हुने भनेर म निस्केको थिए । म चाडै पुगेको थिए र त्यहाँ अवागै एकजना आएर बसिरहनु भएको रहेछ । म सरासर गए र के छ दाई, आरामै ? भन्दै एउटा हात मिलाउन र अर्को हात काँधमा धाप मारें । वहाँ त बडो मुस्किलका साथ हात मिलाउनु भयो र केही पनि बोल्नु भएन । म मनमनै हामी एक भन्दा बर्ष अगाडिको DK दाईलाई आज के भयो भनेर सोचिरहेको थिए । त्यतिकैमा मेरो सहपाठि आएर “नमस्कार सर” भन्दा पो म झल्याँस भए । ए वहाँ त टिचर पो, हामीलाई ३-४ वटा class त लीइसक्नुभएको थियो !!!!

प्रथम

मेरो ब्यक्तिगत गन्थन र सुसुप्त साहित्य………………..

Leave a Reply

